bekuplast połączył drewniany design z funkcjonalnymi zaletami pojemnika z tworzywa sztucznego

Created by Monika Sojka | |   Produkty bekuplast

Firma bekuplast opracowała dla firmy Karls plastikowy pojemnik o drewnianym wyglądzie do prezentacji towarów w sklepach rolniczych. To specjalne rozwiązanie łączy w sobie funkcjonalność i design, który pasuje do istoty marki.

Nie czekaj z pytaniami!

Jesteśmy tu, aby na nie odpowiedzieć i pomóc Ci poznać naszą ofertę bliżej. Twoje zainteresowanie naszą firmą bekuplast to dla nas priorytet. Kliknij przycisk obok – zapraszamy do kontaktu!

Firma Karls, z siedzibą w Rövershagen, jest jednym z największych producentów truskawek w Niemczech. Świeże truskawki sprzedawane są w północno-wschodnich Niemczech i Berlinie poprzez sprzedaż bezpośrednią w znanych stoiskach sprzedaży truskawek oraz w "wioskach przygód Karlsa". Stanowią one atrakcję turystyczną i łączą w sobie sklep rolniczy, hutę szkła, restaurację i możliwości spędzania wolnego czasu.

Wyzwanie - pojemnik do przechowywania i prezentacji towarów w punkcie sprzedaży

Od maja do września truskawki są zbierane na polach uprawnych firmy Karls. Świeże owoce są natychmiast zamrażane w celu dalszego przetwarzania. Z tych plonów w "wioskach przygód Karlsa" powstaje słynny dżem truskawkowy. Dżem jest gotowany w kuchniach pokazowych, butelkowany i sprzedawany bezpośrednio w sklepie rolniczym. Do tej pory do pośredniego przechowywania do momentu sprzedaży służył standardowy pojemnik z tworzywa sztucznego firmy bekuplast. Funkcjonalny, ale nie przyciągający uwagi przy prezentacji w punkcie sprzedaży. Życzeniem klienta było zastąpienie tego pojemnika. Nowe rozwiązanie powinno ograniczyć ręczną obsługę i odzwierciedlać charakter marki firmy.

Rozwiązanie - specjalny pojemnik, który łączy w sobie design i funkcję

Firmy Karls i bekuplast ściśle współpracowały nad opracowaniem plastikowego pojemnika, który może pomieścić 18 słoików z dżemem. Cechą szczególną pojemnika jest to, że łączy on w sobie naturalny wygląd drewnianego pojemnika z funkcjonalnymi zaletami pojemnika z tworzywa sztucznego. Drewniany wygląd oznacza, że pojemnik doskonale pasuje do świata marki Karls.

Drewniany design pasujący do świata marki "wioski przygód Karlsa"

Powierzchnia z tworzywa sztucznego ma strukturę przypominającą drewno. Aby uzyskać idealny kolor, mieszanka kolorów była stale optymalizowana w procesie produkcji. Poprzez dodanie ciemniejszego materiału uzyskano harmonijną kolorystykę, która naśladuje naturalny wygląd sęków i wtrąceń w drewnie. Drewniany wygląd pojemnika doskonale wpisuje się w rustykalną, nostalgiczną atmosferę sklepów rolniczych.

Zalety pojemnika z tworzywa sztucznego, naturalny wygląd drewna

Karls świadomie wybrał pojemnik z tworzywa sztucznego. Pojemniki z tworzywa sztucznego są higieniczne i łatwe do czyszczenia. Są praktyczne w obsłudze, ponieważ można je idealnie układać jeden na drugim. Gładkie powierzchnie plastikowych pojemników ułatwiają ich obsługę - w przeciwieństwie do pojemnika drewnianego nie ma ryzyka skaleczenia drzazgami drewna.

Pojemniki na miarę

Słoiki na dżem są sprzedawane jako pojedyncze słoiki lub w kartonach jako zestaw 3. Pojemniki są tak zaprojektowane, aby zmieścić 18 słoików na dżem lub alternatywnie pięć kartonów. Pojemniki mają wymiary zewnętrzne 404 x 299 x 144 mm. Odbiegają nieco od wymiaru Euro, ale nadal są kompatybilne ze standardowym wózkiem transportowym.

Większa wydajność dzięki mniejszej ilości czynności manualnych

W używanych wcześniej standardowych plastikowych pojemnikach świeżo zrobione dżemy były przechowywane tylko tymczasowo, a następnie musiały być ponownie ustawiane pojedynczo na stołach sprzedażowych. Nowe pojemniki o drewnianym wyglądzie służą nie tylko do przechowywania, ale także do prezentacji towaru. Dzięki temu zmniejszyła się ilość pracy ręcznej. Dżemy są przechowywane w pojemniku na wózku i uzupełniane bezpośrednio "pudełko po pudełku" na stołach sprzedażowych. Pozwala to zaoszczędzić wiele pracy ręcznej, a tym samym czasu. Jednocześnie słoiki z dżemami stoją bezpiecznie i nie mogą się przewrócić.

 

Autor wpisu:

Monika Sojka - Specjalista ds. marketingu